najjethebest

Alla inlägg under mars 2011

Av Samuel Blomberg - 20 mars 2011 21:56

Ja som ni säkert har märkt så har det varit... liiiite blogg torka men jag har faktist inte orkat.... Men i allafall så är najje fortfarande halt men inte så mycket så nu skrittar jag honom och han e helt pucko galen! Typ.... som att han har druckit Coca Cola:D Han dampade loss lite när travarn körde förbi:P Jag har inget speciellt att skriva om... Om ni letar efter en fantastisk blogg så hittar ni den här: http://forzi.blogg.se/ !!! Den är super bra och aktiv:D Nu har jag defenitift inget att skriva om....Och jag skulle lagt mig för 45 min sen:P Så nu är det nog dags att lägga mig... herrå!

Ps. Min mobil har dampat ur och man kan inte göra något med den... Har också vart inne med den på Audio Video men de kan inte göra något åt saken:( Så får antagligen skicka in den till Sony Ericson igen:( Andra gången:((((( Herrå!  

Av Samuel Blomberg - 18 mars 2011 23:53

  Var med och tävla du också! http://lmochhb.blogg.se/category/bloggtavlingar.html

Av Samuel Blomberg - 18 mars 2011 07:12

Hejsan! Idag har jag vart i skolan och har haft det tröök men iaf kom till saken samuel! Idag så var det ju "Igångsättnings dag"8D Jag gjorde iordning honom och jag och Julia gick ut och skrittade fram. Julia gick sedan till ridhuset och jag till rundbanan:D Jag skrittade en stund till och sen tog jag en liten gallop sträcka. Han går fin fint men e så pigg så jag inte får stopp på honom:P Jag höll på så ett tag och skrittade ganska långt emellan ökade distansen på galoppen hela tiden och sedan när jag var klar, och skulle skritta av så var Pippi halt:( ganska rejält också:( Men han var ej halt när jag red honom utan precis när vi skulle börja gå hemmåt så haltade han D8 Så tråååkigt:( Men nu så har han lindor på sej så han får ökad blodcirkulation. Annars har dagen varit okej... Jag har kört ett "mini styrke pass" Och om ni kan slå 90 Graders vinkel mot en vägg i nästan 2 min så kommentera.. jag vill ha bevis!:D Och såklart glömde jag att "Spara inläägget" så det kom idag:D Herrå!  

Av Samuel Blomberg - 16 mars 2011 21:23

Idag var najje väääldigt pigg och han taktade... som han inte får göra.... men imorrn så ska vi ju börja gallopera och då kommer han vara gaaalen:D Annars var han okej och han kan stå löst på gången:D *VÄÄLDIGT NÖJD*!!! ..... Har inget å skriva om... Ni kanske kan få en bild!         En failad bild på mig, den finaste najje, en riktigt fin pannkaka:D och en bild en kompis hittade till mig ( Pikant min förra härst:P) och en failad morot... eller..... två:D Imorrn blir det kanske en "Hiss och Diss" men inget bestämt.  Hejdå!        

Av Samuel Blomberg - 16 mars 2011 17:22

Hejsan! Idag har jag vart i skolan.... TRÖÖÖK. Mamma kom och hämtade mig vi åkte och klippte oss (eller jag)   sedan tog mamma ut pengar bla blabla... Sen åkte vi till city gross och hämtade ut 7 lådor med mini chips påsar inför discot på fredag:D Och allt godis är köpt:D Vi har köpt 13kg lös godis:P så här ser det ut:D   Sen åt vi donken:D Var inte super gott men men...  I förrgår blev najje badad eller... dushad och han blev friserad och eftersom han har börjat få lite man nu så tänkte vi försöka få ner den... så vi borstade och borstade och sätte på tofsar så att täcket låg på tryck. Så här såg Pippi Långstrump ut:D       Ja... hon e jätte stark! Jag tror ändå att han tyckte det var rätt skönt. Han har ju trots allt inte dushat på hela vintern förutom på bena nu den senaste veckan... Ja det var allt för idag... Eller.... Jag ska ju förstås rida sen... LÄNGTAR TILLS IMORRN! IGÅNGSÄTTNING!  YES! Hoppas det blir bra med hon nu... alltså Pippi Långstrump:D Nu ska jag gå och göra läxor:( Herrå!  

Av Samuel Blomberg - 15 mars 2011 17:17

Nu har jag skaffat mig en liten katt! Men jag fattar inte hur man får bort texten under den:P Men jaja det spelar inte så stor roll? Sitter här och gör läxor:( ska snart ut till stallet och LÄÄÄÄNGTAR tills på torsdag:D Igångsättningsdagen:P    

Av Samuel Blomberg - 15 mars 2011 15:55

Hejsan! Nu har jag bestämt mig för att bloggpausen är över:D Nu har jag lite matieral att dela med mig:D Najje har varit inne på kliniken i axvall:) Där gick det bra och han blev röntgad. Han hade förmodligen vrickat sig. Så jag har skrittat sen i tisdags och ska skritta fram tills på torsdag då jag få börja galloppera långsamt. Han får medecin (Metacam). Nu längtar jag tills jag får rida på "riktigt"! Nu har jag äntligen fått filmerna av Julia:D Ni får dom längre ner. Och jag har även gjort lite outfits. Dock inte riktigt färdig med några:P Men ni får dom som är färdiga!:D Mer kommer kanske imorrn:)  
Ja här har ni filmen! Jag har verkligen sett vad jag behöver träna på! Som ni säkert ser så rycker jag honom i munnen hela tiden även fast det går lååååångsaaamt och det e den andra saken jag ska träna på. Farten! Jag rider jätte långsamt och det var meningen att jag skulle träna privat träning för Erika i onsdags men det blev ju inget eftersom najje blev halt:( Det enda hindret jag blev nöjd med nu när jag kollar på filmen var det allra sista *upphöjdbom*oxer*upphöjdbom*:D Nu känns det att bloggen är igång! 

 

Av Samuel Blomberg - 6 mars 2011 14:21

Nu har jag tänkt att ta en bloggpaus eftersom jag inte rider och najje e halt mm. Men jag håller på och fotoshoppar och gör tävlingsoutfit för mig och najje och sedan kommer även en tränings outfit och min shabrak...... och fortsätter så! Så herrå på ett tag!

 

Skapa flashcards