najjethebest

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Rubrik saknas

Av Samuel Blomberg - 18 april 2011 00:29

  Lookie what ive found?:D Idag har jag Julia och Marianne varit på grevagården och kollat på tävlingen:) Då var jag inne på Skara hästsports mini lilla butik där och då kostade de här tretorn skorna 199:-!!!!! Ord 699:D Julia köpte ett par exakt likadana som mig:) Haha till och med samma storlek:P De finns även i rosa, gula och ett par andra blåa. Idag tog jag och julia en skritt tur i kanske 1 och en halv timma? vägarna var bra tills det kom en väg med jäääääte stora stenar som najje snubblade och trampade på:( han haltade till lite då och då och jag hoppade av och kollade ifall någon sten hade fastnat.. men nej... han blir sån igen och då hoppar jag av igen... inget då heller då hoppade jag inte upp igen utan gick helaaaaaa vägen hem:) Blev ett tränings pass ju!:P jahapp.. nu måste man nog gå och lägga sig även fast man inte är trött.... klockan är ju ändå ....1 Vill bara säga att den bästa bloggen ever är http://forzi.blogg.se/ Bye bye!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samuel Blomberg - 11 november 2011 14:51

En bra tävling! Gå in på: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=262006447184236&set=pu.190593877658827&type=1&theater ...

Av Samuel Blomberg - 30 september 2011 18:57

Hej! nu var det några år sedan jag bloggade.... men nu ska jag försöka igen!:D nya bloggen: http://samuelblomberg.blogg.se/...

Av Samuel Blomberg - 28 juni 2011 08:13

Najje tycker hoppningen är jätte kul och han blir super pigg och det är roligt att hoppa honom. Ibland blir det lite för roligt och när jag bromsar så lixom går det bara fortare:P Jag fick därför mina första stopp på lägret både mitt fel och hans. De...

Av Samuel Blomberg - 27 juni 2011 22:10

v.26 Mån: Hoppning i Paddocken Tis: Dressyr/ Markarbete i Paddocken Ons: Uteritt/Jogging ev. på ängen Tor: Uteritt/Jogging ev. på ängen Fre: Kondition på ängen Lör: Semester till Danmark Najje står och Sanna kanske kommer och rider Najje ...

Av Samuel Blomberg - 11 maj 2011 20:20


  Gå in på tävlingen:) showjumper.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards