najjethebest

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Hejsan igen!

Av Samuel Blomberg - 15 mars 2011 15:55

Hejsan! Nu har jag bestämt mig för att bloggpausen är över:D Nu har jag lite matieral att dela med mig:D Najje har varit inne på kliniken i axvall:) Där gick det bra och han blev röntgad. Han hade förmodligen vrickat sig. Så jag har skrittat sen i tisdags och ska skritta fram tills på torsdag då jag få börja galloppera långsamt. Han får medecin (Metacam). Nu längtar jag tills jag får rida på "riktigt"! Nu har jag äntligen fått filmerna av Julia:D Ni får dom längre ner. Och jag har även gjort lite outfits. Dock inte riktigt färdig med några:P Men ni får dom som är färdiga!:D Mer kommer kanske imorrn:)  
Ja här har ni filmen! Jag har verkligen sett vad jag behöver träna på! Som ni säkert ser så rycker jag honom i munnen hela tiden även fast det går lååååångsaaamt och det e den andra saken jag ska träna på. Farten! Jag rider jätte långsamt och det var meningen att jag skulle träna privat träning för Erika i onsdags men det blev ju inget eftersom najje blev halt:( Det enda hindret jag blev nöjd med nu när jag kollar på filmen var det allra sista *upphöjdbom*oxer*upphöjdbom*:D Nu känns det att bloggen är igång! 

 

 
 
Ingen bild

Meja

16 mars 2011 18:39

du skumpar jätte mycket i sadeln försök att sitta still för det kan också vara jobbigt för hästen att ha en skumpande ryttare! Tips att rida utan stigbyglar ibland! :)
Grrrym BLOGGG!!

Samuel Blomberg

16 mars 2011 21:11

Jag har fått höra det förr och tro mig jag tränar på det hela tiden! Försöker rida utan stigbyglar minst 10 min varje ridpass men nu när Najje har varit halt så är det inte så lätt:D Tack så mycket för tipsen!:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samuel Blomberg - 11 november 2011 14:51

En bra tävling! Gå in på: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=262006447184236&set=pu.190593877658827&type=1&theater ...

Av Samuel Blomberg - 30 september 2011 18:57

Hej! nu var det några år sedan jag bloggade.... men nu ska jag försöka igen!:D nya bloggen: http://samuelblomberg.blogg.se/...

Av Samuel Blomberg - 28 juni 2011 08:13

Najje tycker hoppningen är jätte kul och han blir super pigg och det är roligt att hoppa honom. Ibland blir det lite för roligt och när jag bromsar så lixom går det bara fortare:P Jag fick därför mina första stopp på lägret både mitt fel och hans. De...

Av Samuel Blomberg - 27 juni 2011 22:10

v.26 Mån: Hoppning i Paddocken Tis: Dressyr/ Markarbete i Paddocken Ons: Uteritt/Jogging ev. på ängen Tor: Uteritt/Jogging ev. på ängen Fre: Kondition på ängen Lör: Semester till Danmark Najje står och Sanna kanske kommer och rider Najje ...

Av Samuel Blomberg - 11 maj 2011 20:20


  Gå in på tävlingen:) showjumper.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards