najjethebest

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Hellu!

Av Samuel Blomberg - 16 mars 2011 17:22

Hejsan! Idag har jag vart i skolan.... TRÖÖÖK. Mamma kom och hämtade mig vi åkte och klippte oss (eller jag)   sedan tog mamma ut pengar bla blabla... Sen åkte vi till city gross och hämtade ut 7 lådor med mini chips påsar inför discot på fredag:D Och allt godis är köpt:D Vi har köpt 13kg lös godis:P så här ser det ut:D   Sen åt vi donken:D Var inte super gott men men...  I förrgår blev najje badad eller... dushad och han blev friserad och eftersom han har börjat få lite man nu så tänkte vi försöka få ner den... så vi borstade och borstade och sätte på tofsar så att täcket låg på tryck. Så här såg Pippi Långstrump ut:D       Ja... hon e jätte stark! Jag tror ändå att han tyckte det var rätt skönt. Han har ju trots allt inte dushat på hela vintern förutom på bena nu den senaste veckan... Ja det var allt för idag... Eller.... Jag ska ju förstås rida sen... LÄNGTAR TILLS IMORRN! IGÅNGSÄTTNING!  YES! Hoppas det blir bra med hon nu... alltså Pippi Långstrump:D Nu ska jag gå och göra läxor:( Herrå!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samuel Blomberg - 11 november 2011 14:51

En bra tävling! Gå in på: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=262006447184236&set=pu.190593877658827&type=1&theater ...

Av Samuel Blomberg - 30 september 2011 18:57

Hej! nu var det några år sedan jag bloggade.... men nu ska jag försöka igen!:D nya bloggen: http://samuelblomberg.blogg.se/...

Av Samuel Blomberg - 28 juni 2011 08:13

Najje tycker hoppningen är jätte kul och han blir super pigg och det är roligt att hoppa honom. Ibland blir det lite för roligt och när jag bromsar så lixom går det bara fortare:P Jag fick därför mina första stopp på lägret både mitt fel och hans. De...

Av Samuel Blomberg - 27 juni 2011 22:10

v.26 Mån: Hoppning i Paddocken Tis: Dressyr/ Markarbete i Paddocken Ons: Uteritt/Jogging ev. på ängen Tor: Uteritt/Jogging ev. på ängen Fre: Kondition på ängen Lör: Semester till Danmark Najje står och Sanna kanske kommer och rider Najje ...

Av Samuel Blomberg - 11 maj 2011 20:20


  Gå in på tävlingen:) showjumper.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards