najjethebest

Alla inlägg under mars 2011

Av Samuel Blomberg - 5 mars 2011 19:31

Idag har jag varit hästskötare för julia i ....någon stad:D hon tävlade l:b och l:b+5 Och idag var det inte deras dag... Första rundan var okej gick långsamt men de rev ett och andra rundan vägra de ut sig:( Men det kommer gå bättre! Det har jag bestämt:D Najje är super halt nu och jag har inte ridit sen i tisdags då vi upptäckte det:( Men nu ska jag spela herrå!  

Av Samuel Blomberg - 5 mars 2011 00:16

Hejsan igen... Ja jag har inte gått och lagt mig än men nu ska jag det efter ni har fått sett den här videon...Aja det var den om den inte fungerar har ni den här http://www.youtube.com/watch?v=vR_VhfxAnXU&feature=aso Sen har vi ju också den här hemskt fula fjortisen som är så ..... äcklig! Det var 2 konstiga videor men nu måste jag lägga mig... Herrå!  

Av Samuel Blomberg - 4 mars 2011 23:09

Idag har jag varit hemma från skolan och haft jätte ont i magen och lite krampaktigt.... Men det har gtt över nu. Jag bakade kladdkaka idag! Mums fillebabba! Den är redan slut! Sen har jag vart i stallet och skrittat najje. Och nu sitter jag och photoshoppar:D Det går sådär jag försöker göra min tävlings outfit men jag måste sluta nu eftersom jag ska lägga mig:( ojsan då:D glömde spara inlägg så det blev lite efter....  idag var najje suuuuper halt:(((((( jag som hade tänkt att trava lite på rakt spår ute. Men det blev inget med det:( Men iall fall så var jag i stallet från 20 i 5 till typ halv 8 :D Jag väntade nämligen på att julia skulle rida klart sen gjorde vi i ordning tills morgondagens tävling:D Ska bli jätte kul att vara lite hästskötare... tror jag ska gå och lägga mig nu eftersom jag ska upp tidigt..... aja det går nog ändå:D Herrå!

Av Samuel Blomberg - 2 mars 2011 21:28

Hejsan! Mamma har vart i skövde idag och hon hittade dessa!   De kostade 10 kr styck vilket jag tyckte var svindyrt men mamma sa att vi kunde köpa något fint shabrak och sättadom i hörnet:D Flashigt:P Jag blev iallafall nöjd! Nu ska jag göra ett sista engelska test innan jag lägger mig! Inför engelskan imorrn:P Herrå!  

Av Samuel Blomberg - 2 mars 2011 14:30

Hello! Nu är jag hos Lucas! Najje var inte halt igår längre!:D Idag ska jag nog skritta honom igen för att vara säker:D Blev jätte glad! Vi installerar ett spel och jag har tråååååkiggt nu ska jag gå herrå!  

Av Samuel Blomberg - 1 mars 2011 20:00

    Så! nu är den klar men den blev inte super men ändå!  Jag har tänktatt byta till den här stilen! Bra??? i allafall så ska jag snart lägga mig! Herrå!  

Av Samuel Blomberg - 1 mars 2011 16:31

Hej igen! Nu har jag trixat lite till och nu är "/Samuel" färdig!:D så här blev den! Nu måste jag plugga..... MÅSTE....:(   Opppps fail.... Jag trodde inte det skulle bli vitt..... aja får jobba på den mer sen.. Herrå!

Av Samuel Blomberg - 1 mars 2011 16:03

Nu har jag suttit i två dagar och förökt att få till min header men nu har jag lyckats! Den blev i allafall okej:D Jag ska ut till stallet efter att mamma har vart på jymmet vilket tar låååång tid:( Vad tycker ni om det nya temat och headern??? Nu ska jag göra läxor:( Herrå!


/Samuel


Juste jag skulle ju göra en ny "/Samuel" Den kommer jag lovar!:D

Ovido - Quiz & Flashcards